Coș cumpărături

Returul produselor

Daca sunteți nemulțumit de produsele cumpărate de la BLUELAND SRL și doriți să renunțați la cumpărare, puteți să aplicați pentru procedura de retur a produselor în maxim 14 zile de la recepția acestora.


Dreptul de retur în 14 zile se adresează clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul www.bluelandshop.ro.


Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea nici unui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare și retur.


Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile din ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunurilor. 


Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 15 de zile de la primirea coletului.


Pentru a vă exercita dreptul de retragere aveți obligația să ne înștiințați despre aceasta prin completarea formularului de retur disponibil pe site.

 

Procedura de retur produse presupune următorii pași:

 

Completarea formularului de retur cu :

 

- număr comanda și data emiterii comenzii;

 

- date cumpărător : nume și prenume, adresa de e-mail folosită la înregistrare cont și plasare comanda online pe www.bluelandshop.ro

 

Trimiterea produsului cu cheltuielile de livrare suportate de client la adresa:

 

BLUELAND SRL

Str. Onisifor Ghibu Nr. 1,

550020, Sibiu, România

Telefon : 0746 755 812


Atenție! Nu se acceptă produsul trimis cu plata ramburs!

 

Condiții de retur


Produsul returnat trebuie:

 

- să fie in aceeași stare în care a fost livrat;

- în ambalajul original cu toate accesoriile .

- fără a prezenta urme de uzură, modificare sau consum.

 

Înlocuire produs


Pentru produsele cumpărate care îndeplinesc condițiile obligatorii de aplicare «procedura retur » și presupune înlocuire produs, vânzătorul va înlocui produsul cu unul nou al modelului specificat în comanda inițială a cumpărătorului. Daca se agreează înlocuirea cu un produs din aceeași categorie de o valoare mai mare, cumpărătorul va plăti diferența.

 

Costuri si taxe speciale pentru retur produs.

 

Costuri suportate de către cumpărător:

 

- Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunța la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului;

- Cost transport curier pentru opțiunea cumpărătorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de către vânzător ca nu îndeplinește condițiile obligatorii de aplicare “procedura retur produs”.


În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 30 zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract și nu mai târziu de 15 zile de la data primirii de către Vânzător a bunurilor restituite. Suma va fi returnată după cum urmează:


- pentru Comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare

 

- pentru Comenzile achitate cu card online – prin restituire într-un cont IBAN indicat de client în formularul de retur

 

- pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Transfer/ - prin virament bancar.


În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urma va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 5 (cinci) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștiința acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.