Termeni și condiții

1. Date Identificare BLUELAND

BLUELAND – reprezinta Brandul, denumirea comercialaă a gamei de produse oferită.

Vânzător – proprietarul BLUELAND SRL, persoana juridica romana, cu sediul social in Com.Selimbar, Str. Liliacului, nr. 4, Jud.Sibiu, avand numar de inregistrare in Registrul Comertului J32/1093/2008 si cod unic de inregistrare fiscala RO24126112.

Date contact BLUELAND SRL, pentru inițiere colaborări și parteneriate, pentru informatii sau intrebari referitoare la serviciile si produsele noastre, informatii referitoare la procedura de plasare a comenzilor, metode de plata, metode de livrare etc., ne puteti contacta dupa cum urmeaza: - direct la sediul si in magazinul de vanzare cu amanuntul, situate in Sibiu, Str. Onisifor Ghibu, nr. 1; - prin posta, la adresa de corespondenta: Sibiu, Str. Onisifor Ghibu, nr. 1, Cod Postal 550020; - prin e-mail: contact@bluelandshop.ro - telefonic: 0746 755 812

Program de Lucru Depozit: Luni – Vineri, orele 08 - 16.

2. Dispozitii Generale Site-ul www.bluelandshop.ro este un magazin online si un serviciu e-commerce care ofera utilizatorilor sai posibilitatea de a intra rapid in posesia produselor afisate aici. Achizitia produselor se face pe baza comenzilor online, lansate prin site. Prezentul Document, “Termeni si Conditii”, se aplica tuturor vanzarilor de bunuri si/sau servicii efectuate de catre Vanzator catre Clienti, prin intermediul site-ului www.bluelandshop.ro, prin comenzi transmise electronic (e-mail) sau direct. Pentru utilizarea in cele mai bune conditii a site-ului, va recomandam parcurgerea cu atentie a prezentului Document, “Termeni si Conditii”. Prin accesarea, utilizarea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, informatii sau servicii prin intermediul acestui Site, Utilizatorul / Clientul / Cumparatorul consimte sa respecte prezentul Document, “Termeni si Conditii”, precum si legislatia aplicabila. Ne asumam dreptul de a aduce modificari prevederilor prezentului Document, “Termeni si Conditii”, fara nici o notificare prealabila, prin actualizarea acestuia pe Site. Folosirea acestui site si inregistrarea unei comenzi, implica: - acceptarea de catre Utilizator / Client / Cumparator a prezentului Document, “Termeni si Conditii”; - acceptarea de catre Utilizator / Client / Cumparator a utilizarii adresei de posta electronica (e-mail) si numarului de telefon, puse la dispozitie de catre acesta, ca modalitati de comunicare la distanta.

3. Produse Magazinul online www.bluelandshop.ro este specializat in comercializarea de produse igiena și curatenie, catre orice persoana fizica, romana sau straina, care a implinit varsta de 18 ani, ce actioneaza in alte scopuri decat cele ale activitatii sale comerciale sau profesionale. Pentru fiecare dintre produsele postate pe site-ul mentionat, BLUELAND S.R.L. se obliga sa afiseze toate caracteristicile esentiale ale acestora, care sa permita cumparatorului o identificare, comparare si o alegere corecta. BLUELAND S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica fara preaviz caracteristicile produselor afisate. Imaginile publicate pe site au titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate in orice mod (culoare, aspect etc). Produsele comercializate respecta legislatia romana in vigoare. BLUELAND S.R.L nu poate fi considerata responsabila pentru utilizarea necorespunzatoare a produselor comandate.

4. Termenul de valabilitate Termenul de valabilitate al produselor comercializate de catre BLUELAND S.R.L. prin intermediul site-ului, este cel dat si inscpriptionat de catre producator pe ambalaj.

5. Termeni si Definitii In cuprinsul prezentului Document, urmatorii termeni vor avea intelesurile specificate in cele ce urmeaza: Utilizator – orice persoana juridica sau fizica, cu varsta peste 16 ani, inregistrata in Site si care, prin finalizarea procedurii de creare a unui Cont, si-a dat acordul cu privire la clauzele aferente Site-ului, prezentate in sectiunea “Termeni si Conditii”. Client – orice persoana juridica sau fizica, cu varsta peste 16 ani, care are sau primeste acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc.) pus la dispozitie de Vanzator sau pe baza unui acord de utilizare existent intre Vanzator si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont. Cumparator – orice persoana juridica sau fizica, cu varsta peste 16 ani, care isi creaza un Cont in Site si efectueaza o Comanda de produse. Contul Meu sau Cont – reprezinta acea sectiune din Site, care poate fi accesata prin introducerea unei adrese de e-mail si o parola. Aceasta sectiune permite Utilizatorului / Cumparatorului sa transmita Comenzi online, sa introduca informatiile necesare facturarii si expedierii produselor, sa acceseze informatii despre istoricul Comenzilor sale in Site. Utilizatorul trebuie sa se asigure ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte si complete, sa le actualizeze ori de cate ori este cazul, fiind responsabil de corectitudinea acestora. Favorite - reprezinta acea sectiune din Cont, care permite Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului sa-si creeze o Lista cu produse de interes, selectate din Produsele afisate pe Site, pe care o va putea accesa si consulta oricand va considera necesar. De asemenea, produsele selectate in Lista din sectiunea Favorite pot fi urmarite si achizitionate cu o viitoare comanda. Lista – reprezinta acea pagina din sectiunea Favorite, in care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga produse preferate sau de interes si pe care, ulterior, le va putea adauga in cosul de cumparaturi, prin sectiunea Cosul meu. Listele cu Produse favorite sunt Private si acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cosul meu – reprezinta acea sectiune din Cont / Contul Meu prin care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri/Servicii pe care doreste sa le comande, fie la momentul adaugarii lor, fie ulterior acestei actiuni. Cos Abandonat - reprezinta adaugarea unui Bun/Serviciu in Cosul de cumparaturi, fara finalizarea Comenzii, atragand dupa sine neinregistrarea comenzii si implicit lipsa rezervarii automate a Bunului/Serviciului. Site – magazinul online, www.bluelandshop.ro si subdomeniile acestuia. Comanda – reprezinta documentul electronic prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul site-ului, sau prin e-mail, intentia sa de a achizitiona Bunuri sau Servicii existente in Site. Bunuri si Servicii – reprezinta produsul sau serviciul, inclusiv documentele si serviciile aferente specificate in Comanda, care vor fi furnizate Cumparatorului, de catre Vanzator, ca urmare a Contractului incheiat. Specificatii – reprezinta toate specificatiile si descrierile Bunurilor si Serviciilor, afisate pe Site. Continut – este reprezentat de: - toate informatiile existente in Site si care pot fi accesate sau vizualizate, prin utilizarea oricarui tip de echipament electronic; - continutul transmis Cumparatorului de catre Vanzator, prin e-mail si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil (SMS, Fax, etc.); - orice informatie transmisa Cumparatorului de catre un angajat al Vanzatorului prin orice mijloace, conform datelor de contact, specificate de catre Cumparator; - informatii aferente Bunurilor sau Serviciilor, cat si tarifele practicate de Vanzator pentru o perioada definita; - diverse date aferente Vanzatorului sau alte date oferite de acesta. Document – prezentul “Termeni si Conditii”. Contract – reprezinta contractul la distanta, incheiat intre Vanzator si Cumparator. Campanie – actiunea de a prezenta si oferi, in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii, avand un stoc limitat, pentru o perioada definita de timp, in conditiile stabilite de Vanzator. Notificari Comerciale – reprezinta orice tip de informare trimisa de catre Vanzator, Clientilor / Cumparatorilor / Utilizatorilor, prin diverse mijloace de comunicare, cum ar fi: e-mail, Newsletter, SMS, telefon, posta etc. Notificarile pot fi: informatii generale, informatii referitoare la Bunuri si Servicii, la ofertele sau promotiile acordate de Vanzator intr-o perioada definita, cercetari de piata, sondaje de opinie. Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume, rezultate din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri, agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare. Opinii – reprezinta acea sectiune din Site, in care Utilizatorii/Clientii pot inscrie comentarii si evaluari ale Bunurilor/Serviciilor, evaluari ce sunt exprimate sub forma acordarii unui numar de stele. Comentariu – reprezinta o apreciere sau o observatie critica pentru un Bun/Serviciu, transmisa prin intermediul Site-ului, in Sectiunea Opinii, de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu. Rating – reprezinta un mod de exprimare al gradului de satisfactie de catre un Utilizator / Client / Cumparator, fata de un produs. Rating-ul poate fi exprimat sub forma acordarii unui numar de stele, astfel incat fiecare produs poate primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Aceasta modalitate de evaluare a unui Bun/Serviciu va fi asociata intotdeauna cu inscrierea unui Comentariu, de catre Utilizator / Client / Cumparator.

6. Derularea operatiunilor de Vanzare

6.1. Cadru general Prin plasarea unei Comenzi in Site, Cumparatorul isi da consimtamantul cu privire la forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. Notificarea trimisa de Vanzator Cumparatorului, dupa plasarea Comenzii pe site-ul Bluelandshop, are rol informativ si nu reprezinta confirmarea acesteia de catre Vanzator. Confirmarea Comenzii se va face ulterior, telefonic sau electronic (e-mail). Din motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica eventual cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca se modifica aceasta cantitate de Bunuri si/sau Servicii din Comanda, Vanzatorul va anunta Cumparatorul, la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitie cu ocazia efectuarii Comenzii si va returna suma achitata, daca este cazul. Contractul intre Vanzator si Cumparator se considera incheiat doar in momentul primirii de catre Cumparator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS, a notificarii de expediere a Comenzii. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate direct din magazinul de desfacere al Vanzatorului, preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 48 (patruzecisiopt) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie, emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate. Din motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu onora Comenzi sau de a restrictiona modalitatile de plata solicitate, pentru Clientul/Cumparatorul care, in baza conduitei sau activitatii sale pe Site sau la primirea produselor, actiunile acestuia au prejudiciat sau ar putea prejudicia in vreun fel pe Vanzator. In oricare dintre aceste situatii, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Vanzatorului, pentru a fi informat despre motivele aplicarii masurilor mentionate. In cazul platilor online, Vanzatorul nu este si nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand si nelimitandu-se la comisioanele de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul. In cazul unui volum de trafic foarte mare, provenit din partea unei retele de internet, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului. Vanzatorul nu raspunde, pentru eventuale presupuse prejudicii create ca urmare a nefunctionarii prezentului site. BLUELAND poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii, cat si promotii practicate intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Toate persoanele care au furnizat urmatoarele date cu caracter personal: e-mail, username, parola, confirma parola, nume si prenume, adresa, cod postal, Cod numeric personal, nr. telefon, au calitatea de persoana vizata, in acceptiunea Regulamentului (UE) 2016/679 si a Legii nr. 363/2018. In cazul in care aveti creat cont pe site-ul www.bluelandshop.ro, BLUELAND S.R.L. va prelucra datele cu caracter personal furnizate de Dumneavoastra prin completarea formularului Cont nou (e-mail, username, parola, confirmare parola) pe perioada existentei contului Dumneavoastra, iar ulterior stergerii contului Dumneavoastra, BLUELAND S.R.L. va transforma datele Dumneavoastra cu caracter personal (e-mail, username, parola, confirmare parola) in date anonime si le va prelucra in scopuri statistice interne, pe durata existentei societatii. Prin bifarea casutei ,,Aboneaza-te la newsletter" din formularul pentru crearea contului pe site-ul www.bluelandshop.ro, persoana vizata isi da acordul sa primeasca oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing prin e-mail de la BLUELAND S.R.L. cu privire la activitatea desfasurata de BLUELAND S.R.L., cu privire la produsele pe care societatea BLUELAND S.R.L. le comercializeaza, cu privire la campaniile si concursurile organizate de societatea BLUELAND S.R.L. In cazul in care persoana vizata nu doreste sa primeasca oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing prin e-mail de la BLUELAND S.R.L. nu va bifa casuta, "Aboneaza-te la newsletter". In cazul in care persoana abonata la newsletter, la un moment dat, nu mai doreste sa primeasca oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing cu privire la activitatea desfasurata sau cu privire la produsele pe care societatea BLUELAND S.R.L. le comercializeaza, cu privire la campaniile si concursurile organizate, persoana abonata va trebui sa ne anunte prin optiunea de dezabonare mentionata in disclaimer-ul de la finalul email-ului primit de la BLUELAND S.R.L. privind newsletter.

6.2. Pretul Produselor Preturile afisate pe www.bluelandshop.ro sunt exprimate in RON si includ TVA. Facturarea se face la preturile afisate in momentul inregistrarii comenzii, cu exceptia eventualelor greseli sau modificari ale TVA. Factura va cuprinde si tariful de livrare. Transportul se calculeaza raportat la o contravaloare medie de 25 RON. Pentru comenzile de minim 300 RON, transportul in tara este gratuit.

6.3. Comanda Produselor Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea in Cosul de cumparaturi a Bunurilor si/sau Serviciilor alese. Odata adaugat in cosul de cumparaturi un Bun si/sau un Serviciu, acesta este disponibil pentru achizitie numai in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Comanda se va finaliza prin: - alegerea unei modalitati de plata, indicate in formularul de comanda; - alegerea modalitatii de livrare, indicate in formularul de comanda; - acceptarea Documentului “Termeni si Conditii”. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si reale, la data plasarii Comenzii. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri: - neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online; - invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de BLUELAND SRL, in cazul platii online; - datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site, sunt incomplete si/sau incorecte. Adaugarea unui Bun/Serviciu in Cosul de cumparaturi, fara finalizarea Comenzii, reprezinta Cos Abandonat si atrage dupa sine neinregistrarea comenzii si implicit lipsa rezervarii automate a Bunului/Serviciului. In cazul unei Comenzi nefinalizate (Cos Abandonat), Cumparatorul consimte ca Vanzatorul sa il notifice despre aceasta, la adresa de e-mail furnizata la crearea Contului. Disponibilitatea Produselor este afisata in Site astfel: - “in stoc” – avem mai mult de 5 bucati in stoc - „stoc limitat“ - mai putin de 5 produse in stoc - “la comanda » - produsul se poate aduce la comanda ferma intr-un termen agreat de comun acord intre Vanzator si Cumparator; - “nu este in stoc” – produsul nu este disponibil in stoc - “momentan indisponibil” – produsul nu este disponibil in stoc, dar se poate aduce la comanda ferma a Cumparatorului intr-un termen agreat de comun acord intre Vanzator si Cumparator.

6.4.Datorita numarului mare de Comenzi, exista posibilitatea ca la un moment dat, anumite produse sa nu mai fie disponibile in stoc, chiar daca pe Site apar ca fiind disponibile.

6.5. Retur produse Daca sunteti nemultumit de produsele cumparate de la Blueland.ro si doriti sa renuntati la cumparare, puteti sa aplicati pentru procedura de retur a produselor in maxim 14 zile de la receptia acestora. Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.bluelandshop.ro. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea nici unui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare si retur. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile din ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a Bunurilor. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 15 de zile de la retur. Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi: - numar comanda si data emiterii comenzii; - date cumparator : nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comana online pe www.bluelandshop.ro - numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/ produselor. - trimiterea produsului la adresa str. Onisifor Ghibu Nr. 1, 550020, Sibiu, Romania cu cheltuielile de livrare suportate de client Atentie! Nu se accepta produsul trimis cu plata ramburs! Conditii de retur Produsul returnat trebuie: - sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; - in ambalajul original cu toate accesoriile . - fara a prezenta urme de uzura, modificare sau consum. Inlocuire produs Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare «procedura retur » si presupune inlocuire produs, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta. Costuri si taxe speciale pentru retur produs. Costuri suportate de catre cumparator: - Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului; - Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare “procedura retur produs”. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 30 zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract si nu mai tarziu de 15 zile de la data primirii de catre Vanzator a bunurilor restituite. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza: - pentru Comenzile achitate cu card online - prin restituire in contul din care a fost efectuata plata; - pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar - prin virament bancar. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 5 (cinci) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

6.6. Facturare si Modalitati de Plata Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare Comanda a Clientului/ Cumparatorului. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura, pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura/factura pro-forma aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Blueland, pentru efectuarea platii aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza, ori de cate ori este cazul, datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont. Dupa ce s-a finalizat comanda, Cumparatorul poate urmari statusul acesteia in sectiunea Contul Meu. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul Meu, va detine un istoric al Comenzilor emise catre Blueland. Prin lansarea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca Informari despre statusul Comenzii, in format electronic, in Contul sau/si prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Cont. Modalitatile de plata, pentru produsele livrate de Vanzator din stocul existent, sunt: a) Prin card (plata online - daca aceasta modalitate de plata este implementata si functionala): - factura se achita in avans prin transferarea sumei aferente in contul BLUELAND S.R.L. In cazul in care plata se va face on-line prin Platforma Mobilpay, comanda va fi procesata dupa primirea confirmarii de plata; b) In numerar. Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice/sau prin email a comenzii. Plata se face catre curierul care efectueaza livrarea sau catre reprezentantul firmei de curierat. c) prin transfer bancar

6.7. Livrarea Bunurilor Vanzarea Bunurilor si Serviciilor se face doar pe teritoriul Romaniei. Pe teritoriul Romaniei Vanzatorul livreaza Bunurile catre Cumparator: - in sistem de curierat door-to-door, in mod direct, contra cost, prin Sameday Curier; - alte modalitati, agreate de comun acord. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si transmiterea documentelor de insotire a marfurilor pe durata transportului. Termenul de predare catre serviciile de curierat, pentru produsele din stoc, este de maxim 2 zile lucratoare, dupa cum urmeaza: - Pentru comenzile primite pana in ora 14.00 (de Luni pana Vineri) predarea Bunurilor catre Curieri se realizeaza in aceeasi zi lucratoare; - Pentru comenzile primite dupa ora 14.00 (de Luni pana Vineri) predarea Bunurilor catre Curieri se realizeaza in urmatoarea zi lucratoare. - Pentru comenzile primite in zilele nelucratoare (Sambata, Duminica, Sarbatori legale) predarea Bunurilor catre Curieri se realizeaza in urmatoarea zi lucratoare. Programul de lucru este cel specificat la Art. 1. Acesta poate suferi modificari in perioadele Sarbatorilor legale, modificari ce vor fi aduse la cunostinta Utilizatorilor/Clientilor prin postarea pe Site sau prin Notificari Comerciale. Termenul de livrare pentru produsele indisponibile in stoc si livrate la comanda ferma va respecta termenii agreati de comun acord intre Vanzator si Cumparator. Companiile de curierat garanteaza livrarea coletelor in 24-48 ore. Vanzatorul nu este responsabil de eventualele intarzieri la livrare datorate serviciilor de curierat. In cazul in care Cumparatorul primeste un colet care prezinta lovituri, deteriorari, etc., are obligatia de a intocmi, impreuna cu agentul de livrari al firmei de curierat, un proces verbal de constatare. Dupa deschiderea coletului, in cazul constatarii deteriorarii produselor, cumparatorul are obligatia de a anunta deindata pe Vanzator, in vederea rezolvarii situatiei.

7. Transferul Proprietatii Bunurilor Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii de catre Cumparator, in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate direct in magazin sau livrarilor efectuate de un delegat al Vanzatorului).

8. Bunuri si Servicii pentru care nu se asigura Dreptul de Retur Sunt exceptate de la dreptul de Retragere din Contract, respectiv de Returnare a unor Bunuri si/sau Renuntare la Servicii, următoarele situatii: • contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, de către Vanzator; • furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator; • contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere.

9. Confidentialitate BLUELAND va pastra confidentialitatea informatiilor, de orice natura, pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator / Client cu privire la Comanda / Contract fara consimtamantul prealabil, in scris, al Vanzatorului. Prin transmiterea de informatii sau materiale, prin intermediul acestui site, prin posta electronica (e-mail) sau alte cai de comunicare, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului BLUELAND. BLUELAND nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificatii in acest sens.

10. Notificari Comerciale Cumparatorul / Utilizatorul / Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Notificarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza: - prin modificarea setarilor din Cont; - prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Notificarile Comerciale primite de la Vanzator; - prin informarea in scris a Vanzatorului. Prin adaugarea de Bunuri sau Servicii in “Cosul meu” si nefinalizarea comenzii de catre Utilizator / Client (Cos Abandonat), Vanzatorul va transmite Cumparatorului / Utilizatorului Notificari Comerciale cu privire la existenta acestor Bunuri / Servicii in sectiunea “Cosul meu”, in vederea finalizarii Comenzii. Prin adaugarea de Bunuri sau Servicii din sectiunea “Favorite”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Notificari Comerciale cu privire la disponibilitate in stoc a Bunurilor / Serviciilor adaugate in sectiunea “Favorite”. De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. in situatia in care vom efectua cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare, ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. si nici transmise catre terți și nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea in scris a Vanzatorului.

11. Garantii In cazul Bunurilor vandute si livrate de Blueland, certificatele de garantie sunt emise fie direct de producator, fie de catre BLUELAND SRL. Pentru Bunurile din Comanda care beneficiaza de garantie, Certificatele de garantie sunt livrate impreuna cu Bunurile. In cazul Certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul defect va fi reclamat in perioada de garantie direct la BLUELAND SRL, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa Certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa office@blueland.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

12. Raspundere Contractuala Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al neindeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc “Termenii si Conditiile” Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii. Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic “Termenele si Conditiile” Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

13. Dreptul de Proprietate Intelectuala si Industriala Continutul si designul Site-ului www.bluelandshop.ro, precum si orice alt material (articole, imagini, descrieri produse si orice alte materiale avand legatura cu acesta) trimis Utilizatorului prin e-mail sau orice alta modalitate, apartin Vanzatorului si/sau colaboratorilor sai (acolo unde acest lucru este specificat in mod expres - drept de autor) si sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala. Este interzisa utilizarea, reproducerea, in in orice mod, a Continutului sau a Design-ului Site-ului www.bluelandshop.ro fara permisiunea expresa si prealabila a Vanzatorului. Nu puteti folosi cadre (frames in sensul limbajului HTML) sau tehnici de incadrare (framing techniques in sensul limbajului HTML) pentru marci, logo-uri, sau alte informatii protejate de legea copyrightului (inclusiv imagini, texte, interfete, formulare) ale www.bluelandshop.ro fara a detine o permisiune scrisa, prealabila, din partea companiei. Este permisa crearea limitata, revocabila si neexclusiva a hiperlinkurilor catre pagina de index a www.bluelandshop.ro, atata timp cat aceasta actiune nu prezinta serviciul www.bluelandshop.ro intr-o lumina falsa, inselatoare, derogatorie sau ofensiva. Nu puteti folosi logo-ul firmei sau alte proprietati grafice, ori marci ca parte a hyperlinkurilor fara a detine o permisiune scrisa, prealabila, din partea companiei.

14. Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, face parte din prezentul Document si poate fi consultata aici: Politica de Confidentialitate.

15. Politica de utilizare Cookie-uri Politica de utilizare a Cookie-urilor, face parte din prezentul Document si poate fi consultata aici: Politica de utilizare Cookies.

16. Forta Majora Niciuna dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. Vanzatorul, afiliatii sai sau/si furnizorii sai de produse sau servicii nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa Vanzatorului. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare a echipamentului tehnic al Vanzatorului, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele Vanzatorului, erorile de operare. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

17. Legislatia aplicabila – Jurisdictia Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Municipiul Sibiu. ANPC (link) https://anpc.ro/ Solutionarea online a Litigiilor (link) https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO